Friday, June 25, 2010

Bengkel Anugerah Dekan Dalam Genggaman Saya !



Assalamualaikum dan salam sejahtera,



Bagi pihak Haqiem Training & Consultancy, saya ingin menarik perhatian para pelajar khususnya bagi mereka yang sedang menuntut di Institut Pengajian Tinggi (Universiti, Kolej Matrikulasi, Politeknik dan Kolej Mara). 


Pihak kami telah merangka suatu modul khas bagi Bengkel Kemahiran Belajar & Motivasi yang diberi nama "Anugerah Dekan dalam Genggaman Saya !". Bengkel ini akan dikendalikan sepenuhnya oleh Cikgu Razali (pernah mendapat 4 kali Anugerah Dekan dan bergraduat dengan PNGK > 3.89). 


Bengkel pertama yang telah dikendalikan beliau di kalangan para pelajar UKM, telah mendapat sambutan dan maklum balas yang sangat memberangsangkan di kalangan peserta yang hadir. 


Bertujuan untuk berkongsi dan bertukar fikiran dan pendapat tentang cara yang terbaik untuk meningkatkan cara dan teknik kemahiran belajar yang terbaik bagi setiap pelajar, serta mengekalkan momentum kejayaan akademik seterusnya merangkul Anugerah Dekan bagi setiap semester pembelajaran.


Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan serta rundingan berkenaan dengan harga pakej (penyertaan secara kumpulan amat digalakkan) yang ingin dijalankan, sila hubungi:

Haqiem Training & Consultancy
Lot 1211D, Lorong Binjai,
Kampung Wakaf Mempelam,
20050 Kuala Terengganu
Tel: 019-6191578/013-9627339


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...